Een bakker met een gevestigde naam in Rotterdam, waar deze ondernemer onlangs naast zijn bakkerij ook een ijssalon heeft geopend. Deze twee winkels verkopen de lekkerste producten, waar je als klant niet weet waar je moet kijken. Aan ons de taak om subtiel narrowcasting in zijn winkels toe te passen, zodat zijn klanten wel de aanbiedingen en producten voorbij zien komen maar niet de aandacht verliest van hetgeen wat er in de toonbank ligt.
In de bakkerij hangen twee displays in portret naast elkaar, die samen één groot display vormen. Op deze manier kunnen producten, video’s en aanbiedingen groots in de winkel worden gepresenteerd. De uitzending is tevens uitgebreid met een volgnummersysteem, zodat hun klanten op het scherm zien wanneer zij aan de beurt zijn.
In de ijssalon hangen twee portret displays die beiden dezelfde uitzending tonen. Hier worden hun producten en de ijsjes prijslijst getoond, zo zien de voorbijgangers wat het kost en worden ze tevens aangetrokken door de prachtige productfoto’s.
Uiteraard kan de eigenaar van deze winkels beide uitzending onder één account simpel en snel wijzigen, zodat ook zijn uitzending altijd up-to-date is.