Bedrijven in de retail willen niets anders dan hun producten verkopen en acties of nieuwe producten onder de aandacht brengen. Waar dit voorheen altijd met posters werd gepresenteerd wordt dit steeds vaker via narrowcasting gedaan. Bewegende beelden trekken nu eenmaal sneller de aandacht, dus de kans dat men de uitingen zien is vele malen groter. Plaats kleine displays voor POS, grotere displays verspreid in uw onderneming of een gigantische LED-wall om echt groots uit te pakken. De mogelijkheden met narrowcasting zijn eindeloos!
Narrowcasting kan in elk type onderneming toegepast worden. Kledingwinkels, sportwinkels,
Bent u benieuwd hoe narrowcasting voor u kan werken? Vul het contactformulier in of neem contact met ons op via: 085 130 80 50
250+ tevreden klanten
Onze narrowcasting wordt inmiddels gebruikt bij meer dan 250 klanten in de detailhandel! Elke onderneming is anders en gebruikt zijn systeem op een andere manier. Daarom is bij ons geen enkele uitzending hetzelfde. Wilt u één display of een digitaal menubord met 4 displays? Alles is mogelijk!
Wisselend content
Voor ondernemers in diverse branches, verzorgen wij maandelijks nieuwe content die bij iedereen in dezelfde branche op de schermen verschijnen. Denk aan receptvideo’s, aftellen naar de de Hollandse Nieuwe haring, het aspergeseizoen en nog veel meer leuke content.
Productfotografie / videografie
Beschikt u nog niet over eigen foto- of videomateriaal?
Dit is natuurlijk geen enkel probleem, wij komen bij u op locatie en zetten uw producten haarscherp op de foto of maken een prachtige video van uw onderneming. Dit materiaal kunt u vervolgens gebruiken in uw uitzending.
Trek de aandacht!
Beeldschermen in een onderneming werken ontzettend goed om de aandacht van wachtende klanten te trekken. Als de ondernemer bijvoorbeeld een lange toonbank heeft, kan de klant onmogelijk alle producten zien. Door het gebruik van beeldschermen, wordt de klant geattendeerd op bijvoorbeeld nieuwe producten of aanbiedingen. Een pagina hoeft niet langer dan 15 seconden getoond te worden, dus de klant ziet precies wat de ondernemer in zijn uitzending heeft geplaatst.
Ook het gebruik van scherpe foto’s is raadzaam, hierdoor zullen klanten sneller overgehaald worden om een impulsaankoop te doen. Want zien, is kopen!