Nieuws

Tour du France updates

De 105e Tour de France begint morgen op het eiland Île de Noirmoutier, ter hoogte van Nantes, om in de drie daaropvolgende weken een uitdagend parcours af te leggen.

Net als het WK hebben wij als leuk extraatje een tweetal pagina’s beschikbaar gesteld, hier worden de etappes het top10 klassement getoond. Alle uitslagen worden uiteraard automatisch bijgewerkt, u hoeft ze dus alleen maar als pagina’s toe te voegen in uw uitzending en alles wordt actueel getoond.

Hollandse Nieuwe Haring 2018

Voor al onze klanten in de visbranche hebben we zoals elk jaar weer het aftellen naar de nieuwe haring verzorgd.

Ongeveer een maand voordat de nieuwe haring begint, woensdag 13 juni, is het aftellen begonnen. Jaarlijks zorgen wij voor een nieuwe look-en-feel, waar de haring smakelijk wordt gepresenteerd. Alle bezoekers van onze klanten zijn zodoende goed op de hoogte over de komst van de Hollandse nieuwe. Op de dag zelf posten we bij onze klanten ook een pagina met hun prijzen en eventueel ander informatie.

Actuele WK standen en wedstrijden

Helaas doet Nederland dit jaar niet mee aan het WK, maar we gaan het uiteraard wel op de voet volgen.

Net als voorgaande WK’s en EK’s hebben wij als leuk extraatje een tweetal pagina’s beschikbaar gesteld die onze klanten kunnen toevoegen aan hun uitzending. Hier worden de tussenstanden per poule en de komende/gespeelde wedstrijden getoond. Alle uitslagen worden automatisch bijgewerkt, dus de uitzendingen zijn altijd actueel.

Wilt u geïnformeerd worden over beeldschermreclame in uw onderneming, bel dan vrijblijvend met Rob de Boer via 076 8200 930 of kijk op onze site http://www.canvastix.nl.

Op bezoek bij van der Valk Arnhem

Op bezoek bij Hotel van der Valk in Arnhem, klant vanaf het eerste uur. Ook zij maken inmiddels gebruik van onze nieuwe Canvastix 2.0 oplossing.

Dit hotel maakt gebruik van een eigen zaalverwijzingmodule, deze is gekoppeld aan Canvastix waardoor de informatie automatisch op de schermen wordt gepubliceerd.

McDonald’s informeert medewerkers en gasten met narrowcasting over nieuws, acties en meer

McDonald’s behoeft eigenlijk geen introductie. De restaurantketen stelt het streven naar kwaliteit in alle facetten van de bedrijfsvoering centraal. Daarvoor maakt het graag gebruik van handige en effectieve hulpmiddelen, zoals narrowcasting.

Wat wilde McDonald’s?
McDonald’s zocht voor haar restaurants in en rond Den Haag – waar onder één van de oudste vestigingen van Nederland – een leverancier met stevige kennis en ervaring op het gebied van moderne beeldschermcommunicatie. McDonald’s wilde een partner die in de voorbereiding alle zorg uit handen neemt, om daarna op eenvoudige en efficiënte wijze zelf de content te gaan beheren om zo haar medewerkers en gasten te informeren.

“McDonald’s informeert medewerkers en gasten met narrowcasting over nieuws, acties en meer” verder lezen

BOVAG-huis is helemaal compleet met narrowcasting van Canvastix

Officieel is het gerenoveerde BOVAG-huis in Bunnik in januari 2014 geopend, maar eind oktober konden de medewerkers al aan de slag in het pand. Net als bezoekers hoeven ze dankzij narrowcasting van IBL-Software geen enkel nieuwtje over BOVAG meer te missen.

Wat wilde BOVAG?
Met het volledig gerenoveerde BOVAG-huis koppelt BOVAG haar fysieke aan het digitale ontmoetingspunt voor medewerkers en leden uit alle aangesloten branches. Het pand langs de A12 oogst louter complimenten en trekt onder meer de aandacht met de tiptop inrichting en een LED- scherm van 11 x 1 meter op het dak. In zo’n pand mag een modern en effectief communicatiemiddel als narrowcasting natuurlijk niet ontbreken. BOVAG en IBL-Software werkten eerder succesvol samen aan het ledenportaal, intranet en de website bovaghuis.nl en zetten hiermee een nieuwe stap.

“BOVAG-huis is helemaal compleet met narrowcasting van Canvastix” verder lezen

EkoPlaza verstevigt relatie met klanten in al haar winkels met narrowcasting

Het begon in 1980 met een biologische buurtwinkel in Amsterdam. Vanaf dat moment weet een toenemend aantal bewuste consumenten de weg te vinden naar een van de ruim zestig winkels van EkoPlaza. En het bedrijf blijft zich ontwikkelen, bijvoorbeeld met moderne communicatiemiddelen.

Wat wilde Ekoplaza?
EkoPlaza wil verder groeien en de contacten met klanten in alle winkels verstevigen met narrowcasting op centrale plekken.

“EkoPlaza verstevigt relatie met klanten in al haar winkels met narrowcasting” verder lezen