Narrowcasting in sportcentra

Communicatie via beeldschermen is heel breed in te zetten, en heel effectief om uw doelgroep te bereiken.
In sportcentra is het clubgevoel heel belangrijk. Met narrowcasting kunt u dit clubgevoel bevorderen.

In de sportkantine kunt u beeldschermen ophangen en daar live wedstrijden op afspelen, u kunt er sportuitslagen en aankomende wedstrijden of evenementen op weergeven, sportreclames afspelen, aanbiedingen van de kantine, etc. Uw schermen zijn zeer waardevol voor adverteerders, omdat zij dan in contact kunnen komen met hun doelgroep, wat u ook weer geld kan opleveren. Ook kunt u uw bezoekers informeren over het laatste clubnieuws. In andere woorden, u kunt vele kanten op met narrowcasting in de sportbranche.

Sportschool
In de sportschool staan de leden hun telefoons uit of op Spotify zodra er hard gesport moet worden, alle aandacht wordt dan gericht op uw club, het is heel belangrijk dat mensen zich op hun gemak voelen tijdens hun work-out en dat er wat afleiding en vermaak is, vooral bij de cardioapparaten. Zo zou u op verschillende plekken een scherm kunnen hangen en daar een sportkanaal op laten afspelen, u kunt natuurlijk ook uw clubaanbiedingen tonen, u kunt laten zien dat u geeft om uw leden hun gezondheid en dat u ze wilt helpen de beste versie van hunzelf te worden door bijvoorbeeld gezonde recepten te tonen en sporttips, motiverende quotes, dit zal natuurlijk de motivatie van uw leden bevorderen, waardoor zij vaker terugkomen. Zo kunt u ook laten weten op welke tijdstippen de groepslessen plaatsvinden, deze schermen zijn gemakkelijk zelf te beheren en kunt u presenteren in de huisstijl van uw sportschool.

Bent u benieuwd hoe narrowcasting voor u kan werken? Vul dan het formulier in! Wij nemen snel contact met u op.