Narrowcasting in de automotive branche

In uw autodealershop kunt u lang niet alles laten zien. Daarom is narrowcasting ideaal, omdat u veel meer kan laten zien dan aanwezig in uw autodealershop. Zo kunt u de mogelijke voorraad van auto’s laten zien die momenteel niet aanwezig zijn in de zaak, de verschillende modellen, spectaculaire productvideo’s, productievideo’s, u kunt zelf campagnes maken, om zo de klant op een eenvoudige manier kennis te laten maken met uw product en/of dienst. U kunt via deze manier uw sociale media kanalen promoten. Met narrowcasting kunt u de wachtende klant vermaken met het nieuws en informeren over acties of specificaties van een auto.
Ook kunt u een wachtende klant via een narrowcasting scherm laten weten hoelang het nog duurt voordat zijn/haar auto gerepareerd is.

Mensen die even in uw zaak moeten wachten zullen graag naar het scherm kijken, omdat bewegende beelden snel mensen hun aandacht trekt en het kan makkelijk op afstand gezien worden. De beeldschermen worden strategisch in uw zaak geplaatst, zodat ze direct de aandacht trekken van uw klanten.

Bent u benieuwd hoe narrowcasting voor u kan werken? Vul dan het formulier in! Wij nemen snel contact met u op.