BOVAG-huis is helemaal compleet met narrowcasting van Canvastix

Officieel is het gerenoveerde BOVAG-huis in Bunnik in januari 2014 geopend, maar eind oktober konden de medewerkers al aan de slag in het pand. Net als bezoekers hoeven ze dankzij narrowcasting van Canvastix geen enkel nieuwtje over BOVAG meer te missen.

Wat wilde BOVAG?
Met het volledig gerenoveerde BOVAG-huis koppelt BOVAG haar fysieke aan het digitale ontmoetingspunt voor medewerkers en leden uit alle aangesloten branches. Het pand langs de A12 oogst louter complimenten en trekt onder meer de aandacht met de tiptop inrichting en een LED- scherm van 11 x 1 meter op het dak. In zo’n pand mag een modern en effectief communicatiemiddel als narrowcasting natuurlijk niet ontbreken.

Wat boden wij?

Canvastix zorgde in een periode van een paar dagen voor implementatie van zes beeldschermen met de bijbehorende hard- en software. BOVAG verzorgde eveneens in no time de content, zodat het systeem binnen enkele dagen operationeel was. Medewerkers en bezoekers zien via de schermen bij de receptie en in het restaurant onder meer informatie over zaalreserveringen en de knipselkrant met nieuwsberichten over de branche. De schermen geven de inrichting en uitstraling van het BOVAG-huis nog eens een extra plusje.

De voordelen voor BOVAG:
– binnen enkele dagen tijd een gebruiksvriendelijk en flexibel systeem
– effectieve communicatie met medewerkers en bezoekers
– versterking van uitstraling en naamsbekendheid.

Over BOVAG
BOVAG bestaat sinds 6 mei 1930, toen veertig garagehouders zich verenigden in de Bond van automobielhandelaren en garagehouders. De brancheorganisatie is een platform, nieuws-, voorlichtings- en informatiecentrum van inmiddels ruim 10.000 ondernemers die zijn gespecialiseerd in personenauto’s, bedrijfsauto’s, trucks, tweewielers, caravans, aanhangwagens, motorenrevisie, autoverhuur, autowassen, verkeersopleidingen en tankstations. Voor consumenten is BOVAG een kwaliteitskeurmerk voor  auto’s, fietsen en andere mobiliteitsdiensten.